3 października 2019 Marcin Kruszynski

InPost usprawnia dostawy dzięki rozwiązaniom Zebra Technologies i OpenNet.pl

Komputery mobilne Zebra TC56 z aplikacją MobiCourier umożliwiają firmie InPost szybszą i wydajniejszą pracę, lepszą obsługę klienta oraz zwiększenie sprzedaży.

InPost, wiodący polski operator logistyczny, wyposażył 3800 swoich kurierów w mobilne komputery Zebra Technologies – TC56. Urządzenia z aplikacją MobiCourier, zmieniają się w rękach kurierów w intuicyjne centra zarządzania całym procesem doręczenia. W efekcie, skuteczność doręczeń InPost wzrosła nawet o 10%.

Aby zachować konkurencyjność i spełnić rosnące wymagania klientów, InPost zdecydował się na mobilną, cyfrową rewolucję. Tablety z systemem Windows zastąpiły nowoczesne komputery przenośne Zebra TC56 pracujące na Androidzie.  Nowe urządzenia wyposażono w aplikację MobiCourier dostarczoną przez OpenNet.pl, niezależnego producenta oprogramowania, specjalizującego się w kompleksowych rozwiązaniach IT dla firm działających w sektorze kurierskim i usług logistycznych.

Dla konkurencyjności i zaspokojenia wymagań klientów spółka przeszła cyfrową transformację, wdrażając najnowsze technologie i przechodząc na platformę opartą na systemie Android. Wymieniliśmy tablety z systemem Windows na komputery mobilne TC56 z ekranem dotykowym. Nowe urządzenia są wyposażone w oprogramowanie firmy OpenNet.pl, niezależnego producenta oprogramowania i partnera firmy Zebra, specjalizującej się w aplikacjach do zastosowań logistycznych i programach dla kurierów” — mówi Rafał Brzoska, prezes InPost. „Pracujący w terenie kurierzy odpowiadają w największym stopniu za poziom satysfakcji klientów, musieliśmy więc zapewnić im odpowiednie rozwiązanie technologiczne. Komputery mobilne Zebra TC56 z ekranem dotykowym spełniają nasze wymagania związane z wytrzymałością, czasem pracy i bezpieczeństwem – umożliwiając naszym zespołom lepszą i wydajniejszą pracę. Są przy tym niewielkie oraz łatwe i wygodne w obsłudze” – dodaje Brzoska.

Komputery mobilne TC56 są niezawodne, trwałe i łatwe w użyciu, pozwalając oszczędzić czas i zminimalizować liczbę błędów w czasie pracy. Aplikacja MobiCourier dostarcza kurierom w czasie rzeczywistym kompleksowe informacje dotyczące zaplanowanych operacji. Na podstawie adresów doręczeń planuje  – w formie nawigacji – optymalną trasę doręczenia kolejnych przesyłek, uwzględniając m.in. ruch na trasie a w przypadku, gdy odbiorca paczki zmieni lokalizację doręczenia, zaktualizuje wyznaczoną wcześniej trasę.

Najważniejszym czynnikiem rozwoju InPost jest ciągłość operacji logistycznych i przewidywalność kosztów operacyjnych. Kompleksowa obsługa serwisowa OneCare oferowana przez Zebrę obejmuje szybką naprawę lub wymianę uszkodzonych urządzeń, w pełni odpowiada na te potrzeby .

InPost to innowacyjna firma, która stara się spełniać wymagania klientów, którzy oczekują wygodnych i elastycznych dostaw” — mówi Jacek Żurowski, Dyrektor Regionalny Zebra Technologies w Europie Środkowej. „W czasach gospodarki w modelu „na żądanie” urządzenia Zebra z systemem Android zostały dostosowane do potrzeb działalności firmy InPost, dzięki czemu usprawniły przepływ pracy oraz wpłynęły na poprawę zadowolenia klienta, a także utrzymanie przewagi konkurencyjnej”.

NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE
•    Komputery Zebra TC56 z ekranem dotykowym są wykorzystywane przez 3800 kurierów InPost. Wydajność dostaw wzrosła o nawet 10%.
•    Wykorzystanie spersonalizowanych urządzeń używających aplikacji MobiCourier umożliwiło firmie InPost konsolidację danych dot. pracy kurierów, a dzięki temu również przeprowadzenie cyfrowej transformacji w ramach całej organizacji.
•    Umowa na kompleksową usługę wsparcia serwisowego OneCare, świadczona przez firmę Zebra, zapewnia InPostowi nieprzerwaną działalność operacyjną i optymalizuje koszty

, , , , ,

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *